gymjenny

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Jenny Wigren - 4 september 2013 14:44

Efter måndagen och tisdagens minst sagt - spännande aktiviteter! Det tog mer på krafterna än jag hade trott! Inte bara det att stå öga mot öga med Katarina Woxneryd och Anna Lissjanis, jag fick även äran att träffa Markus aka PT Mackan och vår fotograf/filmare Pontus Oras, utföra ca 70 övningar framför varma lampor, granskande ögon och en filmkamera.... Herregud! Kroppen var trött och psyket, ja det har nog fortfarande inte kommit tillbaka - men samtidigt OJ VA KUL! Vilken grej! Och nu kommer alla mina och mina kollegors PT kunder på PT Online kunna se mig utföra allt från raka marklyft till dips från bänk, fantastiskt!! Otroligt roligt och detta är en erfarenhet jag komme bära med mig länge :D


Smyggtitt på en av övningarna som kommer visas på hemsidan


 


Vi fick även fantastiska fina goodiebags som tack för hjälpen! Fick nya fina kläder från Casall, Under Armor och Protein från Star Nutrition!! Alltid kul att få presenter ;)


 

Men nu är min film- modellkarriär över för denna gång och jag har äntligen landat på mitt älskade gym i Enköping! Kvällen till ära så ska jag få insturera GRIT Strengt och Body Balance, två klasser som ikväll kommer bli packade! 2 platser kvar på GRIT och inga på Body Balance - kommer bli fantastiskt!


Veckans hitills ända gympass vart i måndags, innan jag åkte in mot sthlm. Bröst och biceps stod på schemat och det kändes riktgit bra! Dagens pass vart tyvärr inte av då arbetsuppgifterna ville annat, så kan det va när man är egen. Jobbet först :) Jag får helt enkelt hitta en tid då jag kan ta igen det! Inte värre än så, jag löser det.


Måndagens pass

4 set Hantelpress

4 set koncentrationscurl i CC

4 set bröstflyes i CC

4 set bamsecurl i CC

3 set lutande bänkpress

3 set bicepscurl m stång

3 set armhävningar, händer på bänk

3 set lutande crunch


Tacksam för det passet om inte annat, även om det vart lite små stressigt så vart det av!


Bjuder på en sista bild från veckans filmning, här är teamet samlat - och ja, jag känner mig extremt kort efter att ha sett denna bild :P kort och tacksam för att jag slapp ha minishortsen, jag fick ha de lite längre byxorna *yey*


 


Om du vill läsa mer så har både Anna skrivit på sin blogg http://trendotraning.se - tack för lånet av bilder Anna :)


Önskar alla mina läsare en fantastisk dag!

/Jenny - snart på en hemsida nära dig :P



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards