gymjenny

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Jenny Wigren - 26 juli 2013 08:55

Tack Ellen för uppmuntran! Utan dig i tankarna hade det vart riktigt jobbigt att komma upp ur sängen :)


Men upp kom jag, på löpbandet kom jag och jo då - jag rev av intervallerna. Långt ifrån med ett leende och benen känns som cement för tillfället men vad gör det, skönt är det! Framförallt efteråt ;)


Jag känner att jag kan avancera i löpningen och det är jätte kul! Nu kan ag speeda upp löpbandet riktigt bra, kul! :) Så med två löpass denna vecka känner jag mig riktigt nöjd :D Får jag till ett tredje på söndag så kommer det kännas ännu bättre, får se vad tiden räcker till! För även om träningen ska till någorlunda även nästa vecka så kommer inte den få styra, den får komma där det finns tid :D Med bara 1 veckas semester gäller det att prioritera äventyren ;)


 

Osvettig


 

Dagens distan och tid!


 

Svettig... igen :P


Helt otroligt, känns overkligt när jag nu skriver detta - 1 arbetsdag kvar, sen har jag semester!!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards