gymjenny

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Jenny Wigren - 20 juli 2013 16:38

när du har en ordentlig träningsvärk är motion!


Har du rejält ont och känner dig stum så är det bara att resa sig upp ur soffan/sängen och börja gå/jogga eller träna något annat. Du behöver bli av med träningsvärken genom att tillföra nytt syre och blod till dina muskelceller :)


Så personligen håller jag igång genom att städa ett gym ;) Känns betydligt mycket bättre sen morgonens Body Pump och jag börjar nästa själv tro på att ett nytt benpass kan avverkas på måndag morgon ;)


Har även bestämt mig för att det blir en runda på cruisingen, så sjukt kul att träffa människor och spana på bilar :D Blir en tur i hjärtats Valiant <3 Snart kommer hösten och då ställs bilarna in i säkerhet från regn och rusk - lika bra att njuta nu! Dessutom kan det vara bra med en uppladdning för nästa vecka drar jag till Classic Car Week i Rättvik!! UNDERBART! Längtar :D


 


Det är många som fascineras över mina två intressen, men det stämmer, jag är både en gymbrud och raggarbrud i en och samma förpackning ;) Har tom börja skissa på hur jag kan föreviga dessa delar av mig i tattueringsform :)


/Jenny - som inte kommer köra löpning imorgonbitti ;) Classis Car Week kommer ju faktiskt tidigare i almanackan än TjurRuset!

Av Jenny Wigren - 20 juli 2013 11:11

Att träna ben, tungt, dagen innan Body Balance och två dagar innan Body Pump! Så extremt dumt... Men är huvudet dumt får kroppen lida :P Jag kan erkänna att jag har en träningsvärk som gör att minsta rörelse av benen gör att det ilar längs baksida och insida lår... aj aj aj va SKÖNT! Så gårdagens framåtfällningar och benstyrka kändes, däremot kändes dagens benböj och utfall ännu mer ;) Försökte innan gårdagens Body Balance värma upp benen på crosstrainern innan, vart något bättre men inte bra. Trots det så gick det, så tacksam för tai chi uppvärmningen i Body Balance, utan den skulle jag inte kommit långt i någon av positionerna!


Jag hade riktigt många deltagare både igår och idag och det värmer mitt hjärta att så många ger sig tiden att träna - trots varmt väder och solsken :) Stor eloge till er!!


Idag består resten av dagen av jobb och sen får vi se vad kvällen utvisar... jag är så galet trött så jag skulle verkligen behöva en lugn kväll och sömn. Däremot är det cruising i lilla Enköping och det skulle vara väldigt kul att få åka ut och bara titta på fina bilar. Om jag säger så här, åker jag cruising blir det garanterat ingen träning imorgon bitti... åker jag inte så är chansen större att jag kommer upp i tid för löpning alt löpintervaller. Alla dessa val :P


 

Oh so true!! Detta skulle nästan kunna bli mitt motto i livet ;)


/Jenny



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards