gymjenny

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Jenny Wigren - 9 juli 2013 09:09

Vad det än är som kroppen kämpar emot så har det inte brutit ut, det är positivt!! Tyvärr måste jag ju erkänna at jag känner av, vad det nu än är. Jag känner även av en skön träningsvärk i så väl axlar, mage från gymmet igår och rumpan från Body Combaten, så jag väljer att fokusera på det istället ;) 


Däremot är jag inte riktigt så korkad, som jag ibland kan framstå, så det vart ingen morgonträning OM det känns bättre så blir det träning ikväll istället. Men bara om det känns bättre :) Som sagt, jag behöver hålla till mina återstående 5 gruppträningsklasser denna vecka så nu gäller det att vila när tillfället kan tas. Så imorse vart det en skön morgonpromenad på 1 timme tillsammans med min lilla Ragge! Så extremt mysigt :) Nu är han tryggt hos sin dagmatte och jag är på jobbet igen ;) 


 

Bjuder på en 2 veckor gammal bild, vart ingen bild imorse :)


Igår vart det långt ifårn en vilodag! Eftermiddagen fortsatte med träning, både ett gympass men även Body Combat skulle fixas!


Bröst + Armar

4 set hantelpress

3 set bröstpress, maskin

3 set bröstflyes i CC

3 set bicepscurl, stång

3 set hamercurl m rep i CC

3 set smal bänkpress

3 set dips

2 set tricepspress m rep i CC 


Väntar just nu bara på att träningsvärken i bröstmusklerna ska vakna, får alltid träningsvärk där. Idag lär inte bli någon skillnad eftersom jag lyckades lyfta 13,6 kg hantlarna på hantelpressen igår :) 


Body Combaten gav mig gåshud när jag körde! Vi kom in i en sån skön känsla och när alla, verkligen ALLA gav allt de två sista låtarna då bara rös jag, vilken känsla! Det här passet kommer jag leva länge på :) 


Om jag känner mig starkare under dagen så är planen att avverka ett benpass på SATS ikväll, har ett hål mellan två PT kunder så då får jag passa på. Då är det djupa knäböj i smithmaskinen som väntar, egentligen är det sjukt men jag längtar verkligen!! 


/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards