gymjenny

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Jenny Wigren - 10 juli 2013 20:07

Min magkänsla hade rätt! Vilket ös det var på dagens GRIT!! 17 tappra deltagare som alla gav allt och förmodligen lite till! Hälften mådde illa och resten önskade dö när klassen var över - Love it! 


Älskade älskade Grit! 


Imorgon väntar benträning kl 7.00 och på kvällen Bdy Combat kl 17.30 Det mina vänner är kärlek! 


Nu börjar även mina klasser för hösten att bli klara... oj oj, vilken höst ;) När jag vet exakt hur det blir kommer jag självklart att meddela det, så ni vet vilka tider ni ska boka in :P 


 

Ett kommade mål kanske?! ;)


/Jenny 



Av Jenny Wigren - 10 juli 2013 15:38

Och det vart ingen förkylning! Däremot låg jag vackert i sängen igår eftermiddag/kväll med migrän... Tacksamt nog när jag får migrän är att det i alla fall inte håller i sig länge, idag känner jag mig bara lite lätt bakfull. Nog den närmsta förklaringen jag kommer... 


Som tur va hade jag min älskade Ragge liggandes bredvid mig och en sambo som kollade läget med mig då och då, jag va kanske inte så sällskaplig men väldigt tyst och from ;) 


Fördelen med att det "bara" vart migrän är att jag känner mig lugnare inför veckans klasser! Mycket lugnare, så pass lugn att jag firade morgonen med ett skönt ryggpass! Körde någorlunda lätt, tillräckligt för kontakt men lugnt nog för att inte trigga igång några spänningar eller dylikt. Jag vill kunna ge ALLT och lite till på kvällens GRIT :) 


Ryggpass:

4 set smal rodd 

4 set T-bar 

4 set smala latsdrag

4 set stående rodd med stång, supinerat grepp

4 set Chins

4 set baksida axel, maskin


Känner på mig att kvällens GRIT kommer att bli magisk! LÄNGTAR!! 


   


/Jenny 


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards