gymjenny

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Jenny Wigren - 5 juli 2013 10:34

som jag gjorde imorse på spinningen!! Herregud! Vilket egentligen är otroligt då jag trodde all vätska lämnade kroppen igår på Body Combaten! Redan under uppvärmningen började det forsa... ni hör ju va mysigt ;) 


Som tur va svettades mina deltagare minst lika mycket, så det känns bra! Skyller allt på luften som är just nu, bara hoppas att den utlovade solen också dyker upp :) 


Efter spinningen låste jag in mig i ena gruppträningssalen på SATS i Uppsala och satte det sista inför kvällens Body Balance! Som jag längtar :) 


   

Rött kan komma i så många nyanser! 


Efter ett tröjbyte kändes det i alla fall bättre!

   

Gymkedjan som alltid kommer ligga nära hjärtat! Det var på Gold's Gym allt började för mig :) 


/Jenny - som måste börja använda en bättre kamera än sin Iphone... 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards