gymjenny

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Jenny Wigren - 18 juli 2013 20:32

är och kommer alltid att förbli en hemsk och plågsam historia! Denna gång var det enbart för min skull och ändå kommer ångesten smygande innan :P


Body Combaten gick bra och idag kändes det som att vi var i Thailand och körde vår Muay Thai - galet vad mycket jag kan svettas! Nu efter en dusch och en massa vatten känns allt bättre :)


Bjuder på en liten bild från filmningen, av respekt för mina deltagare så måste alla andra bilder redigeras. Så de inte syns ofrivilligt i min blogg. Förhoppningsvis så är det ingen som misstycker om deras ben syns lite i spegeln :)


 


Imorgon väntar intervaller kl 7.00 YEY! (inställningen är allt :P)


/Jenny

Av Jenny Wigren - 18 juli 2013 14:43

Idag titulerades vi få på gymmet som "no lifers" - tydligen var det ute i solen och värmen som vi skulle ha vart... Shit, jag missade det memot :P


Så nej, jag behövde inte trängas på gymmet, men jag hade i alla fall sällskap och behövde inte va själv :)


Torsdag 18/7

4 set raka mark

4 set utfall

3 set Frontsquat

3 set Magdipp från brits

3 set Kettlebell sving

3 set lutande crunch

4 set benspark

4 set sittande lårcurl 


En av dagens maskiner som kommer göra sig påmind imorgon, tur jag BARA ska överleva löpintervaller och Body Balance då ;)


 


Nu är det bara att äta, ladda om och ta sig an kvällens Body Combat!! <3


Love being a "no life" ;)

/Jenny

Av Jenny Wigren - 18 juli 2013 11:11

Laddar för ett Benpass på gymmet!!

Motivationen för löpning fanns inte, däremot längtar jag efter gymmet!! Ikväll står även filmning på schemat, tänkte filma min Body Combat så jag kan se mina missar och förbättringsområden. Så jag är laddad inför den riktiga filmningen :D

Utöver kaffet och solen som träningsenergi så väntar även min BCAA... Kan fortfarande inte förstå hur ngt kan va så äckligt!!

Kan inte heller förstå hur jag vågar fuska så mkt från min löpning... Det är som att jag lyckats förtränga hela biten med TjurRuset - skärpning kvinna!! :P

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards