gymjenny

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Jenny Wigren - 21 juli 2013 17:07

Då var träningen gjord för denna vecka! Vart ingen RPM ikväll då medlemmarna valde att vara ute i solen istället :) Idag gör det absolut ingenting, jag vet att alla kommer tillbaka till sensommaren/hösten och då fyller vi salarna igen! Lika bra att ni som kan, njuter av solen och värmen en kväll som denna - det kan vi leva länge på när mörkret och kylan kommer igen :)


Så veckan slutade


 


Riktigt bra vecka! Fick till mina gympass, 1 Body Pump, 2 Body Combat, 1 Body Balance och slutligen mitt älskade GRIT... återigen, bara en sak som saknas... denna "fantastiska" löpning. Fokus Jenny - du vill överleva TjurRuset! Jag tror att det jag lyckats med är att lura in mig i någon bubbla av förhoppning, att den träning jag ändå gör kommer rädda mig den 5/10. Tyvärr så är den hårda sanningen - du blir bra på det du gör! Så vill jag bli bra på löpning och framförallt löpning i terräng, ja då krävs löpning i terräng :P typiskt...


När jag ändå passar på att visa andra sidor av mig själv, att jag är mer än bara "träning" så bjuder jag även på denna bild när jag och Pernilla va ute förra lördagen och dansade, så sjukt kul! Svettigt var det också ;)


 


/Jenny



Av Jenny Wigren - 21 juli 2013 10:21

Känns helt overkligt men om 1 vecka har jag semester! Helt sjukt! Jag har kanske haft 3 max 4 veckors semester under mitt liv... vilket känns helt otroligt med tanke på att jag ändå är 26 år :P Det har alltid vart jobb, byte av jobb eller annat som stört men nu så, hela - håll i hatten - 7 dagar väntar from lördag! 7 dagar som kommer att spenderas i Rättvik med älsklingen och en massa vänner i samma stuga *längtar*


Däremot inte sagt att jag kommer vila helt från träningen, tro mig, det vill ingen av de andra 10 i stugan som vi ska bo i - INGEN! Jag har en tendens att bli ganska rastlös och all over the place om jag inte får göra av med lite energi på träning. Kommer absolut inte att bli samma mängd, kommer inte ha några klasser eller tillgång till gym t.ex Däremot följer TRX:en och löpskorna med, kommer bli några pass löpning (hoppas jag iaf) med älsklingen och andra frivilliga ;)


Redan nästa vecka märker jag av att det lugnar ner sig, nu inser jag helt klart att min "lugna" vecka är mer än genomsnittet men för mig känns det som en skön vecka där jag får in allt som jag vill få in, utan att behöva köra livet ur mig. Kommer även ha sällskap av både Johan och min PT kollega Andreas på 2 av min gympass, kul! Alltid skönt att ha någon som peppar en :)


 

en och samma person!!


Planeringen:

Mån: Gym - ben + Gym - bröst och triceps

Tis: Gym - rygg och biceps

Ons: Gym - axlar och mage (ev armar beroende på hur mkt som hanns mån-tis) + GRIT strength

Tor: Löpning + Body Combat

Fre: Intervaller

Lör: Vila (kommer sitta i en bil x antal timmar för att sen reka Rättvik!!!!)

Sön: Vila eller löpning


Första veckan på länge då jag bara har 2 gruppträningspass... känns mycket konstigt :P


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards