gymjenny

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Jenny Wigren - 4 juli 2013 19:52

Ni är BÄST! Blir så glad över alla mess, mail och telefonsamtal som indikerar att ni alla jobbar stenhårt mot era mål! Blir så glad över era resultet! Bra jobbat, ni gör er PT väldigt glad och stolt :) 


Haha, bild INNAN jag började svettas! Tur det, för idag svettades jag nå galet mycket, underbart!! 



Smile!!


Jag sa - SMILE ;) 

   


Kör hårt!!

/Jenny 

Av Jenny Wigren - 4 juli 2013 14:44

Känns som att ni bara får svettbilder nu för tiden :P Ska göra en mental notering på att ta kort någon gång innan tröjan och ansiktet ändrat färg ;)


 


Har hitills överlevt veckans träning riktigt bra! Kroppen skriker helt ärligt efter vila och nu är det inte långt bort! Bara sisådär 5 pass kvar, snabbt gjort! Ska faktiskt testa ett nytt kosttillskott from imorgon så förhoppningsvis kommer det hjälpa min kropp att återhämta sig bättre mellan träningspassen. Som sagt, 3 veckor till med mer/tyngre träning, sen går tempor ner :) Nära nu ;) Ni får mer info och bilder gällande kosttillskottet imorgon, väntar med spänning! 


Igår kväll stod Grit Strength på schemat och alla slet som djur! Så imponerad! Ikväll väntar ett härligt gäng Body Combatare och det ska blir jätte kul att få revansch från förra veckans illamående...! 


Imorgon är det även dags för gym igen! Längtar!! En av favorit musklerna dessutom - rygg! :) 


Keep up the good fight!

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards