gymjenny

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Jenny Wigren - 25 juli 2013 20:21

ett Body Combat pass!!


Idag var det varmt, riktigt vamt! Jag är galet imponerade över mina deltagare som höll hela passet och som gav allt, precis ALLT!



Före

   

redan varm, glad, sminket på plats och lyckligt ovettande om hur mkt vi skulle svettas idag!


Efter

   

svettig, trött och kör sminkning mascara á la tvättbjörn = sexy :P


Imorgon väntar veckans kanske sista pass... löpintervaller. Så vad tror ni, kommer jag upp imorgon eller inte? :P

/Jenny

Av Jenny Wigren - 25 juli 2013 14:30

Nu har jag börjat känna av värmen, oj vad tyngre träningen blir när det är riktigt varmt :) Jag svettades i salen redan innan GRITen drog igång, även om det helt klart försämrar min prestation är jag ändå glad att vi har ett sånt fantastiskt väder!! :)


Idag har jag kört ett axelpass med Johan, slängde in lite mage också :) Även det är ju trotsallt en viktigt muskel som behöver tränas ;)


Torsdag 25/7

4 set axelpress maskin

3 set axellyft fram i CC

3 set drag mot hakan m stång i CC

3 set baksida axel, maskin

3 set benlyft (mage) i dipsställning

2 set baksida axel m rep i CC

2 set sidodipp m viktskiva


Ser fram emot kvällens Body Combat!! Försöker redan nu lista ut vad jag ska preppa kroppen med för att orka dock! Svetten kommer lacka och mitt tunga huvud lär kännas tyngre under passets gång... Laddningen kommer alla gånger i alla fall bestå av både Argi+ och Celsius!


 

Ragge tycker också att det är varmt :P


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards