gymjenny

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Jenny Wigren - 19 juli 2013 08:54

vart ryggliggande i sängen :P Det finns två tillfällen då jag inte tränar och det är när jag är sjuk eller inte sovit nog med timmar... Idag vart morgonens löpintervaller avbokade pga bristande sömn. Jag kom dels i säng för sent, den tar jag på mig, men sen har djuren ställt till det för mig. Både hunden, ena katten och mygg har hållt mig vaken... Tack ;)


Nya tag en annan dag, ingen idé att tvinga kroppen att prestera utan sömn, lite klokare än så är jag ;) Ok om jag är trött, men mer död än levande - där drar jag gränsen :) Det får bli ett underbart pass Body Balance ikväll istället, ser jag verkligen fram emot :)


Kan även erkänna att jag har en skön träningsvärk i ben och rumpa idag - score!


   

Försökte hitta bilder då jag inte rör mig, men om jag för en gång skull stod still så snackade jag en massa istället :P Bilder från gårdagens filmning :)


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards