gymjenny

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 23 augusti 2013 17:36

Ja, om man inte har problem - då skaffar man sig problem :P

Idag är det min stackars rygg som får all omtanke! Dels har jag en galen (yey!!) träningsvärk från igår och sen har jag vart hos farbror doktorn som skar i mig..! I somras insåg jag att en av mina födelsemärken inte såg bra ut, så idag rök den. Tyvärr innebär det att jag inte kan träna som jag vill!! Så länge stygnen är på plats måste jag ta det lugnt... Irriterande MEN värt det, hälsan går först!

Så hade jag inte ont innan, ja då kommer det bli ännu bättre när all bedövning gått ur ;)

Jag väljer därför att fokusera på vilken fantastisk träningsdag jag hade igår! Fantastisk Body Combat och innan det var det gym!

22/8 rygg och axlar
5 set chins
4 set smala latsdrag
5 set bred rodd
5 set axellyft sidan
4 set ryggdrag
4 set drag mot hakan
4 set axelpress
4 set baksida axel
4 set smalrodd
4 set axellyft, framåt

Av Jenny Wigren - 23 augusti 2013 08:38

Nu känns det på rikgtit! Mailet som fick mig att studsa upp av glädje i början av sommaren var alldels för bra för att va sann! Så därför har jag inte riktigt vågat tro att det kan va sååå bra, nu vet jag att det är så bra ;) Nu börjar det verkligen kännas som att det är på riktigt och bevis på att arbetet är igång har visats :D Så, vad är det?!


http://trendotraning.se/2013/06/11/efterlyser-drivna-pts/
http://trendotraning.se/2013/05/28/framtidens-personliga-traning/


Det här är vad jag valts ut till, JAG! Kan inte riktigt få in att jag ska få lyckan att jobba så nära duktiga och proffsiga tjejer som Anna Lissjanis och Katarina Woxnerud! Så nu kära vänner, läsare och kollegor kan ni snart anlita mig som er Personliga Tränare, fast jag fysiskt befinner mig i Enköping ;)


Ett jätte spännande projekt som jag verkligen, vekligen ser fram emot!! Är extramt glad och stolt över att vara en av de 10 i testgruppen och jag kommer göra allt för att PT Online ska bli en succé och en jätte hjälp till alla där ute som önskar hjälp, peppning, coaching och resultatinriktade tränings- och kostprogram!  


Nu hösten, nu kan du få komma på riktigt ;)


/Jenny - lycklig, bubblig, glad och stolt!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards