gymjenny

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 28 augusti 2013 15:57

Aaaaaaaaaa!! Jag är så laddad så har har svårt att sitta still och uppföra mig! Helst vill jag bara hoppa runt av glädje, förväntan och energi!


Istället försöker jag väldigt fint att sitta still och jobba :P Det här med att behöva vila, det är inte min grej! Jag längtar till gymmet, jag längtar efter att dra igång min resa på riktigt och jag LÄNGTAR efter att få göra mitt team stolt! Ja ni läste rätt, lilla jag har redan ett team! Ett sånt galet bra team, jag är fortfarande i chock att de vill ha mig med, MIG? Så ett av Sveriges absolut bästa team vill ha mig som tävlande för sig i Body Fitness!! Så hade jag inte press nog på mig innan i form av min vilja att lyckas, och min fantastiska coach järnvilja, ja då kom sista knuffen nu! Aldrig att jag sviker mig, Peter och teamet - ALDRIG!


Så nu vill jag ha bort mina världelösa stygn på ryggen och äntligen börja träna på riktigt igen!


Det som däremot gör mig väldigt glad är min nya fina maskot! Jag har fått en liten lyckobjörn av min fantastiska PT kund Ellen som jag tyvärr inte kommer köra med längre. Det är verkligen inte ett lätt beslut att lämna SATS och fast min sista dag är först på fredag så saknar jag dem redan...



 


Nu blir det till att ladda inför kvällens GRIT Strength och Body Balance - underbara onsdag!

/Jenny



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards