gymjenny

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 13 augusti 2013 07:24

Hoppas ni alla hade en fantastisk måndag och att ni sovit gott! Själv fick jag rätt få timmar och det känns idag! Dels är jag trött och jag känner även av hungern!! Jag börjar förstå att periodisk fasta och många timmar sömn är en ganska bra kombo, en kombo som inte får plats i mitt liv... men men! Nu är det bara 5 timmar kvar tills jag får äta igen ;)


Imrogon tänkte jag även väga och mäta mig igen, ska bli spännande och se om något har hänt. Jag vet inte själv vad jag tror, ngt hekto kan jag nog ha gått ner.. eller upp :P


Glömde helt redovisa förra veckans träning samt veckans planerade träning :) Gårdagens pass gick riktigt bra båda av dem, sen att jag var nära att ramla av cykeln när klassen var över, det är en annan femma ;) Svettigt, roligt och utamanade var det i alla fall och mina underbara deltagare var nöjd efter klassen - det viktigaste!


Förra veckan slutade som följer:

 

Riktigt nöjd med veckan, även om jag valde bort löpningen. Vilket är lugnt... Tjurruset är ju bara mindre än 2 månader bort :P


Denna vecka har inte heller direkt någon plats för löpning, av den enkla anledningen att jag fortfarande har så ont i foten stundtals att tårarna kommer och för att jag helt enkelt prioriterar bort den...! Ärligare än så kan jag knappast bli! Jag hade planen att helt lägga styrketräningen på hyllan fram till oktober och till Tjurruset, men med Peter som min coach och större, mer attraktiva mål framöver så är det löpningen som får gå bort. Jag kommer såklart kämpa för att få till mer träning än den jag har i benen idag, jag vill fortfarande genomföra och överleva Tjurruset. Däremot kommer jag inte lägga någon vikt på prestationen, det kommer få fortsätta vara en rolig grej och mitt mål är verkligen bara att ta mig igenom den milen. From nästa vecka så kommer löpningen få mer plats dock :)


Veckans planering:

Måndag: Gym (bröst + biceps) och Cykel 55 min

Tisdag: Gym (ben)

Onsdag: Gym (rygg + triceps) och GRIT Strength 30 min

Torsdag: Gym (axlar + mage) och Body Combat

Fredag: GRIT Strength 30 min

Lördag: Body Pump

Söndag: vila


Så jag vet vad som väntar, eventuellt - men bara eventuellt - så kan jag få till två löpass denna vecka. Men de får bli bonus och blir i så fall ikväll samt på fredag förmiddag. Allt beroende på hur mkt jobb det blir i Uppsala denna vecka.


Önskar dig en underbar tisdag!

Love it!

/Jenny  

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards