gymjenny

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 29 augusti 2013 08:16

Det här med att ha stygn på ryggen och ändå träna... det är inte alla gånger skönt! Däremot är det mycket bättre nu och bortsett från att jag önskar mig en personlig kliare - sjukt vad det kliar!! Så gick det bra igår :D Det enda som störde är när jag måste ligga på rygg (aj!) samt att plåstret inte ville sitta kvar... inte bra! Så inför kvällens klasser ska jag shoppa på mig lite starkare grejer som klarar av två timmar med en massa svett! Karlssons klister, funkar det?


Så idag blir det återigen en lång dag, tur jag är van ;) Börjar med mitt älskade jobb, där jag iofs redan vart i 2,5 tim innan jag ska lyckas hinna ner på stan för pyssel, hinna plugga på kvällens koreografier och sen leverera Body Pump följt av Body Combat - sen, sen ska jag laga matlådor, pussa på familjen, ladda mentalt för min sista dag på SATS i Uppsala och sen sova... kaffe mina vänner, kaffe - det é bra grejer dé!


 

Min fina nödlösning på skydd för stygnen, stygn som jag snart vill bli av med :)  


Önskar er en fantastisk dag och hoppas att vi kanske ses på kvällens klasser!

Love it!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards