gymjenny

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 15 augusti 2013 07:41

Veckans träningspass har gått riktigt bra! :)


Gårdagen bjöd på både gym och GRIT Strength. Tänkte skriva skönt men nej, skönt kan jag inte säga att det var, men däremot tillfredsställande :)


Rygg + Triceps 14/8

5 set bred latsdrag

5 set axellyft fram (total blackout, tog 1 set innan jag insåg att jag körde axlar istället för triceps :S)

5 set smal rodd

5 set smal bänkpress

4 set T-bar bred rodd

4 set tricepsextension m rep i CC

3 set Dips - utan hjälpmaskin

3 set Ryggdrag m rep i CC

4 set Chins

3 set Dips - med hjälpmaskin


Idag börjar jag helt klart känna av gårdagens träning i ryggen - underbart! Känner dessutom av benen både från benpasset men även från GRIT:en igår!!


 


Idag väntar dubbelpass på kvällen, så inget gym! Timmarna räcker inte till ;) Ikväll är det filmning av Body Combat samt RPM som gäller!! :D


Love it!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards