gymjenny

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 6 augusti 2013 21:30

Aldrig har jag väl vart så "besatt" av tanken på mat som nu! Det går nog inte många minuter per dag som jag inte tänker: när får/ska jag äta igen? Vad ska jag äta? Hur kan jag öka upp energimängden i nästa måltid? Och icke att förglömma - jag är hungrig, när får jag äntligen äta igen?! ;)

Jag älskar däremot att äta! Det kan jag tacka PF för, helt plötsligt njuter jag av det jag äter på ett helt annat sätt :) alltid något! ;)

Ikväll spenderade jag några timmar på SATS i Gottsunda Centrum och körde PT kund och Body Balance! Extremt roligt!! Så kul att se mina PT klienter utvecklas! Nu när jag ändå följt dem regelbundet i ca 1 år!! :D

Nu blir det soffan och mys med min älskade sambo och lilla Ragge! Mina älskade katter är ute och leker, de lär bli soffkatter först när snön kommer igen :P

Av Jenny Wigren - 6 augusti 2013 13:02

kan jag inte säga att jag älskar periodisk fasta, inte alls egentligen! Jag har precis intagit dagens första mål och jag känner mig jätte hungrig samtidigt som jag är jätte mätt! Kroppen signalernar inte alls att den när nöjd... När är det meningen att PFens halleluja moment ska inträffa?!


Jag får väl tacka mina år med självsvält för att jag har "karaktär" nog att inte äta fast kroppen skriker efter mat! Och hur nattsvart det än känns så kommer jag inte ge upp! Jag ska ge det en chans, jag vet att det tar tid för kroppen att anpassa sig för nya rutiner, förhoppningvis så hittar den snart samma hemsidor som mig, så den också kan läsa alla lovord om "inga hungerskänslor". Jag vet också att jag ännu inte kommit upp i den mängd mat som jag ska lyckas med per dag. Jag äter fortfarande samma portioner som innan mitt experiment, men då åt jag även 2-3 måltider mer/dag... Så fortsätter detta kan jag garantera att jag både gått ner i vikt och tappat den lilla muskelmassa jag lyckats få. Mitt mål idag är att helt enkelt äta mer än vanligt till varje måltid!


 


Jag har inte så farligt ont i huvudet men jag känner mig helt klart matt, jag hoppas kroppen snart inser att jag gett den en massa näring och tar mig upp ur hålet jag ramlat i, så jag är fit for fight för nån timme till på Magasinet innan bilen tar mig mot Gottsunda Centrum och SATS där :)


/Jenny  

Av Jenny Wigren - 6 augusti 2013 09:54

Under mina år inom gymbranschen så har jag hunnit gå igenom lite olika arbetskläder :) Det enda jag inte hittade kort på var från Xtravaganza, mina fina pikér i grönt, vitt och oranget lyckades aldrig hamna på kort ;)


   

Allt började för mig på Gold's Gym (numera Sportsgym) där gällde svarta byxor och tröja med loggan <3


 

Sen hann jag tacksamt nog (?) vara med på den tiden då SATS körde svart underdel och denna enormt vackra, smickrande och oranga tröja :P


 

Sen kom dessa snygga tröjor istället! Fortfarande svart underdel och en SATS tröja där det antingen stod Personal Trainer eller bara SATS på


       

Nu när jag inte längre tillhör någon kedja så har jag inga direkt klädkoder att förhålla mig till! Eftersom vi säljer Better Bodies och jag råkar tycka att de har sjukt snygga kläder så är det oftast deras kläder jag jobbar i, underdel är i regel svarta träningsbyxor :)


Jag älskar det faktum att jag valt ett yrke som gör att jag får jobba i träningskläder! Det säger sig självt, jag har världens bästa jobb ;)


/Jenny



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards