gymjenny

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 30 augusti 2013 19:42

Herregud! Idag läste jag Anna Lissjanis blogg och fick se kläderna som vi modeller ska få äran att bära på måndag... så det är alltså dessa små shorts som jag ska bära när jag visar övningar inför PT Online hemsidan..? my lord! Där vart det brun utan sol behandlig hela helgen ;)


http://trendotraning.se/2013/08/29/fotomodellernas-fin-klader/


Ja vad säger man, nära nu! Ska verkligen bli jätte kul!! Nu gäller det bara att jag får plats i kläderna ;)


Annars har det vart en riktigt bra dag! Även om det är jätte trist, nästintill förintande tråkigt så är nu sista dagen på SATS Uppsala gjord, och jag måste bara få förundras över alla fantastiska människor jag har haft omkring mig under denna tid! Vilka stjärnor hela högen - tack igen för allt älskade vänner, PT kunder och kollegor!


Jag fick tom med mig fina presenter hem - och som alltid så är korten värst! De är de som får mig att börja böla på riktigt, så de har jag läst för mig själv i ett stängt rum ;) Fick även vin, skumpa och hemmagjorda energibars! Energibars som var sjukt goda och numera kommer gå under namnet Sayras Energibarer :) Så fort jag lyckats flörta till mig receptet så kommer det läggas ut på bloggen!


Denna fina bild satt i ett av korten jag fick idag, trot jag lyckats ge dem rätt bild av mig ;)

 

Denna bild hade nog min sista PT kund inte skrattat åt, i alla fall inte idag! Som tur va så levde han när han lämnade anläggningen och han kommer garanterat komma ihåg mig ;)


Imorgon är det äntligen Body Pump! En klass då jag tänker förtränga att jag har stygn och bara ge ALLT på! Nu längtar jag fruktansvärt mycket efter tyngre träning - så imorgon kör jag!! Vilka ska med?!


/Jenny

Av Jenny Wigren - 30 augusti 2013 08:10

Före Body Pump & Body Combat


   

Fräsch, pigg, alert, taggad och redo!!


Efter Body Pump & Body Combat


     

trött, härligt slut, svettig och i starkt behov av dusch -> I'm just saying - effektiv träning!! ;) 


Idag är en sorgens dag, mina sista timmar på SATS ska göras och det är en del PT kunder som ska kramas om! Efter det blir det kramkalas med alla fina kollegor (vänner som jag alltid kommer bära med mig!) och sedan vidare till roligare saker - jobb på mitt älskade gym! 


Love it!

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards