gymjenny

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 5 augusti 2013 22:14

Dagens träning gick super!! Ok, jag va helt klart slut, trött, inte lika stark som för 2 veckor sen och genomsvettig MEN så sjukt nöjd ändå!!

Gym:
4 set hantelpress
3 set flyes i CC
3 set negativ bänkpress
3 set bicepscurl m stång
3 set hamercurl m rep i CC
3 set tricepsextension m rep i CC
3 set tricepsextension, enarms i CC

Efter lite ägg och proteinpulver var det dags för veckans spinning!! Vilka fantastiska krigare! Så duktiga trots hettan! Underbart :)

Morgondagens BC byts dess värre ut, behöver tiden till Body Balance istället... Vill gärna sätta den till kvällens pass ;)

Dagens fantastiska middag!! Serverades med en lika god sallad :)

Av Jenny Wigren - 5 augusti 2013 09:50

Tacksam över:

* Jag dödade ingen igår

* Mitt älskade kaffe (önskar jag kunde lära mig dricka det svart dock...)

* Det är nu bara 2,5 tim kvar till mat och jag är inte lika hungrig som igår

* Det är betydligt lättare idag!


Gårdagen gick! Jag gillar mitt matfönster :) Tycker även det är väldigt spännande att ha en tid då jag inte får äta mer... På något konstigt sätt så känns det befriande. Känner fortfarande saknad över min frukost! Jag har alltid vart en frukostätare och jag saknar den stunden på morgonen... att bara sitta med en kopp kaffe ger inte alls samma myskänsla, men det ger sig. Om det är något vi är så är det vanedjur, snart har jag vant mig vid att inte äta frukost och då blir det inte samma saknad.


Idag väntar två träningspass, båda under mitt matfönster vilket känns väldigt bra! Jag kommer ha hunnit äta 1 måltid innan gymträningen och 2 innan cykelpasset - perfekt! Sen efter spinningen så väntar dagens sista måltid :)


Mig dagen till ära

 


/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards