gymjenny

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 18 augusti 2013 10:26

Ok, nu har jag räknat, det är Tjurruset om 7 helger... 7!!! Så, även om mitt absolut största mål ligger inom styrketräning så får det snällt vänta lite, i 7 veckor. Målet ligger ca 2 år bort så jag kan lätt låta löpningen få ta lite mer plats, även om det inte alls lockar på samma sätt ;)


Träningsvecka v. 33 slutade som följer


 


Veckans planering:

Måndag: Gym (bröst, axlar + biceps) och Cykel 55 min

Tisdag: Löpning, 1 mil

Onsdag: Gym (rygg, axlar + triceps) och GRIT Strength

Torsdag: Gym (ben) och Body Combat

Fredag: Löpning, 7-10 km

Lördag: Vila

Söndag: Vila


Nästa vecka ska jag få till i alla fall 2 löpass! Har valt att lägga gym samma dagar som jag kör gruppträningen, eftersom både cykel, GRIT och Body Combat redan utmanar konditionen riktigt rejält :) Helgen kommer förmodligen innebära vila eftersom den kommer vara fullproppad med aktiviteter och jobb :P


Fight for it!

/Jenny


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards