gymjenny

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 25 augusti 2013 18:15

Jag är så sjukligt tacksam över alla spännande utmaningar, projekt, jobb och äventyr jag får vara med om, och har vart med om!! Senaste i raden blir att om 1 vecka ställa upp som modell i 1,5 dagar inför PT Online projektet :D


De frågade efter en kvinnlig PT som kunde tänka sig ställa upp och visa alla övningar som kommer vara med i övningsbanken på hemsidan, efter en hel del tvekande, förstå vad roligt men samtidigt jätte läskigt så skickade jag ett mail och sa att jag kan tänka mig va med. Så så bidde det! Nästa måndag entrar jag Sthlm för att hamna framför kameran, på riktigt och utan en iphone mitt i bild samtdigt ;) Ska bli jätte, jätte roligt och jag ska göra allt för att njuta av varje sekund och minut! En chans som denna lär inte dyka upp igen så jag vägrar slösa erfarenheten på nervositet och prestationsångest ;)


 

Kort från när jag i våras ställde upp som modell åt en kompis som är en fantastisk fotograf! Hon hade en workshop med Kjelle som också är på bilden med mig. Här visar han upp en av korten som han tog på mig :)


Jag har helt klart haft en fantastisk helg och kan konstatera att den smärta jag trodde jag skulle uppleva i och med en borttagning av födelsemärke var i underkant! S*tan va ont det gör!! Nu börjar det äntligen bli bättre och jag har räknat ut att såret, stygnen och liknande kommer vara under kontroll när det är dags för fotograferingen, så det slipper bli en övningsbank där den ena "modellen" har ett stort plåster mitt på ryggen :P


Så ingen träning denna helg... nästa vecka blir även gymfritt eftersom jag inte får lyfta tungt eller ta i för mycket då stygnen kan släppa... typiskt! Men men, en helg och en vecka utan gym kommer jag faktiskt att överelva - jag har min gruppträning att ta ut träningslusten på :) Men så här slutade v. 34, länge sen det var så här mycket vila i min träningsredovisning.


 

Inte lätt när läkaren säger "håll dig lugn!" och ryggen säger "AJJJJJJJJ!!"


Imorgon är det äntligen den 26:e augusti!! Å vad är det som är så bra med det?! Jo - då börjar äntligen Höstterminen på riktigt på Magasinet och mina höstpass kommer äntligen igång! From nästa vecka kommer det alltid finnas ett Body Balance fast på mig igen - underbart!!


Love it!!

/Jenny



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards