gymjenny

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 14 augusti 2013 13:49

vilket iofs inte var någon chock utan snarare väntat...


 

Hans och såklart mitt fokus ett bra tag framöver blir att bygga och få på mig en massa muskelmassa, ni börjar förstå vad jag gett mig in i va? :P


Så imorgon kommer jag avbryta min Periodiska Fasta och då även ge er de "resultat" som jag fått under denna lilla period. Vill man ha säkrare resultat så behöver man såklart hålla i det hela längre än vad jag gjort, absolut! Men jag kan i alla fall rekommender de som vill att testa, för en del funkar det riktigt bra. Det jag lite snabbt kan tillägga är, att om jag skulle göra det igen, så skulle jag göra två ändingar. Förlänga mitt matfönster 1-2 timmar samt ändra tiderna så jag inte behövde vänta hela vägen till kl 12-13 för mitt första mål mat, galet tungt att gå hungrig från kl 5.00-7.00 beroende på när jag klev upp. Sen kan jag även erkänna att det var mkt lättare de sista dagarna, då har jag inte alls kännt samma hunger! Imorgon utväderar jag det lite mer, när jag även stått på vågen och mätt mig :)


Igår hade jag riktigt roligt i köket! Det var dags för vegetariskt och då blir det snällt jag som får laga maten. Även om jag glömt många fina knep jag använde från åren som vegiterian så kommer jag inte ihåg riktigt allt. Så resultatet vart inte riktigt lika bra som jag hade hoppats, men det var ätbart och proppat med näringsämnen = lycklig tjej! Och jodå, Rikard åt också gladligen ;)


Eftersom jag gjorde grönsaks- och kikärtsbiffar fick jag äran att ta fram min högt älskade råsaftcentrifug! Så det vart även en mumsig juice till förrätt :D


 

Underbart nöje! Det är både kul och blir något gott utav det! Jag hade i äpple, spenat, gurka och rödbetor


 

Det må se lite giftigt ut, men det är snarare raka motsattsen! RIktigt bra renande grönsaker :D

Rikard tog tom påfyllning, jag har med andra ord hitta rätt karl ;)


 

Slutprodukten! :D


Utöver middag så vart det även ett snabbt, tungt och effektivt benpass igår. Ett pass som känns idag! Kvällens GRIT Strength kommer att kännas :P


Ben 13/8

5 set raka marklyft

5 set utfall med stång

5 set benspark

5 set liggande lårcurl


Händer mycket nu känner jag! För att inte göra världens längsta inlägg så kommer mer info om mitt nya mål, dagens träning, upplägg med kosten framöver samt - eventuellt - min fantastiska nyhet som jag fortfarande bär på!!! - nej jag är inte med barn! Det är jobbrelaterat :D


LOVE IT!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards