gymjenny

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 21 augusti 2013 19:27

Det gick! GRITen är nu överlevd och jag är så galet stolt över mina fantastiska, starka och snygga medlemmar!!


Denna bild får förklara resten!! Tack för bilden Danne, den är perfekt!


 

When life knocks your down.... DO A BURPEE!

Helt klart mitt nya motto!! :)


Mår jag så här bra när jag vaknar imorgon, ja då blir det äntligen lite gym innan Body Combaten ;)

/Jenny

Av Jenny Wigren - 21 augusti 2013 16:08

Igår kväll när jag stod framför spisen fortfarande lyrisk över Body Combat licensen, nöjd över den lilla löpning som vart av och med fokus på att göra en jätte god middag till min älskling så hände det... all energi försvann! Jag gick från stående till sittande och slutligen liggande. Jag somnade i soffan inom loppet av 15 min och sen låg jag resten av kvällen... vad hände?! Imorse när jag vaknade var det helt klart bättre, men helt ok är jag inte. Så idag lägger jag all kraft och energi på mitt älskde GRIT!


Saknaden av gymmet är stort och jag hoppas att det bara är en naturlig förklaring såsom för lite sömn och mat... Efter en sovmorgon idag och rejält med mat så hoppas jag va mig själv imorgon igen :D


 


/Jenny

Av Jenny Wigren - 21 augusti 2013 10:36

är något som inte riktigt vill ge med sig!


Igår var det äntligen dags, jag var riktigt taggad och såg (med mina mått) verkligen fram emot en skön mil tillsammans med Ragge, bildbevis på taggningen nedan


   


Så hur gick det?! Bättre än sämst, men inte bra är mitt bästa svar på prestationen! Efter 3 km så insåg jag att min vapendragare INTE var lika taggad som jag, när jag dessutom insåg en kilometer senare att jag drog runt hunden medan han mest flämtade och kipade efter luft i värmen så tänkte jag om. Det var helt kalrt för varmt för en galet hårig border terrier igår... Efter mycket vatten, kärlek och mys i skuggan så mådde han betydligt mycket bättre och vi är nu vänner igen, han vill däremot inte anlita mig som PT framöver.


 


Däremot är jag jätte glad över att jag inte var nöjd efter 4 km jogg och 1 km promenad, jag hade mer än gärna fortsatt ett varv till. Jag var varm men inte svettig (trots värmen) och det kändes mest som att vi hade tagit en lugn, lätt, återhämtnings jogg. Tyvärr så måste jag erkänna att vänster vad gjorde fruktansvärt ont igår kväll och idag är den inte återstäld. Dessutom har jag ont i höger fot igen WTF! Så med facit i hand är jag glad att det inte vart längre, då hade vaden kanske gett upp helt. Här är redovsiningen från RunKeeper :)


 


Idag kommer det enbart bli GRIT Strength för min del, vi tar anledningen till det senare :) Nu väntar dagens andra kopp kaffe och jobb <3


Love it!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards