gymjenny

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Jenny Wigren - 20 augusti 2013 18:17

Jaaaa!! Jag idag kom utvärderingen tillbaka från Les Mills ang min Body Combat filmning!! Å jag vart godkänd!! Så himla glad och lycklig, nu mina vänner blir det inga fler Les Mills utbildningar! Jag är så extremt glad över dem jag har, nu är jag licenserad tränare/coach i

* Body Pump
* Body Balance
* RPM
* GRIT Strength
* Body Combat

Av Jenny Wigren - 20 augusti 2013 07:35

På måndag är det äntligen dags för höstschemat att starta på Magasinet! Ser jag verkligen fram emot!! Då kommer äntligen mitt älskde Body Balance igång igen - fantastiskt! Det betyder också att yours truly måste ha en hemmapedikyr inom kort, det är det här med att visa upp fötterna inför en hel klass ;)


 


Träningen har börjat bra denna vecka, täntke imorse när jag vaknade "undra när träningsvärken från gårdagens träning kommer?" svaret på den enkla frågan är... för ca 10 min sen. Så jo, det känns att jag tog i! Både bröst och biceps stod på schemat, egentnergin räckte tyvärr inte till igår för dem också, jag får köra axlar dessto tyngre imorgon. Måndagkvällar betyder några veckor fram också spinning för min del, jätte roligt!! Både för att det är en suverän skara medlemmar som kommer på klassen och förgyller kvällen, men det är även extra bra att jag får köra 1 ggn/v ett tag nu. Har en licens filming även på cykel att göra, den är planerad till nästa måndag tom :) Så förhoppningsvis är snart alla filmingar och licenser klara!!


Gym 19/8

5 set bänkpress

4 set bicepscurl m hantlar

4 set börstflyes m hantlar

4 set bicepskombo

4 set lutande bänkpress

4 set hamercurl

5 set bröstpress i maskin


Idag står dels 1 mil löpning på schemat... yey... or not! men men, det ska göras så enkelt är det bara! Tar min vapendragare Ragge till hjälp och så får jag fokusera på att göra det snabbt! Ju snabbare jag springer dessto snabbare kan jag komma hem och börja laga middag till min älskling som idag fyller 28 år!! :D Det är tacopaj och fruktsallad som önskas, så så får det bli :)


 

idag lever jag efter denna :)


Love it!!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards