gymjenny

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Jenny Wigren - 30 mars 2012 07:52

och idag är det torsdag?! Har noll koll på dagarna denna vecka, tur jorden snurrar ändå :)


Magen gör sig fortfarande hörd, nu tvingar jag ner så mycket jag kan men helst skulle jag nog bara inta yoghurt. Känner däremot hur jag börjar få aceton smak i munnen så jag får i mig på tok för lite energi... snälla magen, ÄT! Sitter just nu och trugar i mig keso, kesella och lågkalori äppelmos med en MASSA kanel. Gör helt klart ont och det finns nog bara ett fåtal fibrer i kroppen som är glad nu över matintaget...


Träning har det ändå blivit av, inte alls som planerat det finns en gräsn för hur mycket jag kan träna när jag inte får i mig nog med energi. Så gårdagens gympass fick ställas in, däremot körde jag mina pass på Träna i Matfors - Spinning och Core. Kändes bra så jag bestämde mig för att ge gymmet en chans nu på morgonen, sagt och gjort!


Dagens pass:

Magtippning 10 x 3

Hamercurl 10 x 3

Bamsecurl 10 x 3

Bicepscurl m puls i kabel 10 x 3

Benpress, liggande 10 x 4

Bulgarian Squat 10 x 4

Lårcurl 2 x 8 ett ben, 2 x 10 båda benen

Benpress 8 x 2 ett ben, 2 x 10 båda benen

Baksida lår i redcore 10 x 3

TRX crunch i redcore 10 x 3

Sneda TRX crunch i redcore 10 x 2


Rolig blandning... fick bli biceps, ben och mage för imorgon är det äntligen rygg!! Har som plan att springa intervaller ikväll också, har ändå dötid då sambon kör karate nu på kvällen... Får se hur det går. Måste äta nog för att klara det...!


PUSS!
/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards