gymjenny

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Jenny Wigren - 2 mars 2012 07:47

Veckans vilodag är här och det känns riktigt bra! Nu ska kroppen få bygga upp sig själv och jag slipper iaf 1 dag/v duscha ;)


Lagom till gårdagens spinning så vörjade jag må fruktansvärt illa... vet inte vad det kom ifrån men jag misstänker lucnhen eftersom det började redan under eftermiddagen :S Men men, jag är inte den som är den, upp på cykeln och ge det jag kunde... inte lika lätt genom alla intervaller men det gick :) Coren däremot fick jag ställa in, där insåg jag att det var riktigt kört!


Så nu sitter jag här, träningsvärk lite över allt, lite små stel i handleder och sjukt trött! Redo för att ta mig an en fredag som går i mysets och i lugnets tecken :)


Ihelgen så blir det spinning 10.00 på TRIM och Body Pump 13.00 på lördag och söndagen bjuder kanske på den efterlängtade löpturen men minst Mage, rumpa och lår på söndag kl 17.00 :)


PUSSSS!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards