gymjenny

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Jenny Wigren - 13 mars 2012 12:30

Så här vill jag att det ska bli! Utöver det så kommer det bli en hel del "hemma" träning med både Body Pump men framförallt Body Balance nu när det är nya releaser på gång!!


  


Kommer att köra väldigt lugnt i gymmet, vill mest se hur kroppen reagerar! Kan erkänna att hopp, stöttar och pulshöjning gör att det svajar till rätt rejält i huvudet fortfarande... så där gäller det att va försiktig! Måste va rädd om det lilla jag har ;) Det är därför som spinningen och coren är * markerad, det är dem passen jag är mest orolig över att inte klara av än. Det kräver mycket av mig och jag vet inte om jag är där än för att kunna leverera :S Hela veckan bestäms egentligen av hur jag reagerar imorgon för mig själv i stora gruppträningssalen, nötandes Body Pump nr 81 tills musklerna gråter av mjölksyra :P Så imorgon blir det riktigt spännande :)


På fredag ska jag faktiskt ta ett eftermiddags pass!! Så innan ni tror att vi ses kl 6.00 på Gold's Gym har ni fel ;) Då är jag på frukost date på Knaust Hotell 


Så vad tror ni? Låter det som en bra plan?

/Jenny

Av Jenny Wigren - 13 mars 2012 10:03

  

Av Jenny Wigren - 13 mars 2012 07:49

Nu äntligen känner jag att allt vänder med huvudet :) Huvudvärken är kvar men jag känner mig med i matchen! Behovet att sluta ögonen konstant har släppt och det känns inte som att det ligger en slöja över hjärnan som segar ner hela systemet, så sjukt, underbart!! I'm back, once again :P


Men den här bilden från när jag gick Body Pump utbildningen är ändå väldigt talande för hur jag fortfarande känner mig... bättre men inte bra är en snygg beskrivning!


  



Idag ska jag fila lite på veckans planering och sen får vi se hur det blir :) Jag körde inte RPM imorse och jag är osäker på hur de andra klasserna i veckan kommer att bli... Jag tar varje dag som den kommer. En sak kan jag iaf konstatera och det är hur viktigt sömnen är! Helt otroligt, utan den hade jag inte mått så här bra så tidigt! Jag har kännt en förbättring efter varje natt, och det enda jag gjort då var att sova. Och för många av er är detta inte en nyhet, men för mig som anser att sömn är tidsförädande och helt enkelt sjukt onödigt... finns så sjukt mkt annat jag hellre gör ;) Ja då är det rätt stort att jag tom proiroterar sömnen, vem vet, jag kanske växer upp en dag jag å :)


Förra veckan slutade iaf som följer:


 

PUSS!!!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards