gymjenny

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Jenny Wigren - 7 mars 2012 12:54

Har sagt det igen och jag är fortf lika glad över att kunna vara flexibel!


Jag vart själv med hund ikväll och imorgon, för Aslans skull och för mitt samvetets skull vill jag inte lämna honom ensam längre än nödvändigt. Så imorgon blir det inget gym, då får jag se fram emot en morgonpromenad istället med en överaktiv jämte och sen får jag köra mitt torsdags upplägg på fredagen istället :) Så kan det gå och så får det bli!


Har även tacksamt nog hittat en instruktör att få teama Body Pumpen med (lör 17/3 kl 10.00) samt att Erna kommer teama med mig när nya Body Balance programmet ska köras (ons 21/3 kl 18.00) UNDERBART!! Så extremt roligt att teama :D Ser verkligen fram emot att få stå på scen och köra Body Pump igen, kan erkänna att Body Pump release nr 81 var riktigt bra! Kommer kännas ;)


Nu ska jag fortsätta va övertrött mot mina kära kollegor och dra dåliga skämt! Just nu turas vi om att köra Tele2s nya reklmafilm för varandra:

- Where's daddy?! Where's daddy?! In the new Samsung phooooooone ;)


/J



Av Jenny Wigren - 7 mars 2012 07:54

Jag är vid liv och i full gång!!


Vart som lite svårt att få till tiden igår så jag ber om ursäkt, jag ska va bättre på att uppdatera!


Så vad har jag hunnit med sen vi senast hördes? Ja egentligen inte så sjukt mycket. Igår var det mitt underbara pass RPM igen


Kom på att jag glömde lägga upp träningspasset i måndags så här kommer båda!


Måndagens pass:

Bröstpress 10 x 3

Bröstflyes i kabel 10 x 3

Axelpress 10 x  3

Baksida axel 10 x 3

Axellyft m tricepspress 10 x 2

Axellyft sidan, lutande 10 x 2

Bamsecurl 10 x 3

Tricepspress m rep 10 x 3

Hamercurl 10 x 2

Armhävning 10 x 2

Bicepscurl m "puls" (halvvägs + hela vägen) 10 x 3

Tricepspress m stång 10 x 3


Och allt detta på 40 min!! Går om man håller upp tempot :)


Dagens pass:

Benpress 10 x 3

Bulgarian squat 10 x 3 (vartannat ben)

Latsdrag, smalt 10 x 3

Rodd, brett 10 x 3

Benpress i maskin 8 x 2 vartannat ben 8 x 2 båda benen

Baksidalår i maskin 8 x 2 vartannat ben 8 x 2 båda benen

Chins 10 x 3

Marklyft, raka 10 x 3


Rejällt med pump i benen vill jag lova!! De skakar fortfarande :D


Återkommer med mer info sedan... Kommer även blir bättre på att lägga upp bilder på mig själv, har fått lite önsekmål om det ;)


PUSS!!

/J

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards