gymjenny

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Jenny Wigren - 1 mars 2012 07:51

Morgon stund har guld i mun, absolut!! Men nu längtar jag efter att få sova imorgon :)


Har lagt det mesta av vägninga bakom mig, även om inte vågen visar det jag vill se så har spegeln börjat göra det!! Jag ser en skillnad på kroppen och det är underbart :) Kul att se träningen ge resultat :D Sen får jag inte glömma att debutan är 14 månader bort... MYCKET kommer hinna göras under tiden ;)


Dagens pass gick bra, gjorde något med axeln för den ilade av smärta i axellyftet så jag fick skippa sista övningen m axlar. Inget att va direkt förstörd över, har Body Pump kvartal på lördag och då kommer jag få en ny chans att träna den muskeln!


Dagens pass:

Löpning 25 min


Bröstpress 10 x 3

Bröstflyes, hantel 10 x 3

Axellyft m tricepespress 10 x 2

Bicepscurl i kabel 10 x 2

Hamercurl 10 x 3

Tricepspress i kabel 10 x 3


Nu blir det till att äta upp kesellan och dricka mitt kaffe! En ny underbar arbetsdag väntar (ja, jag tycker om att jobba!!) och sen avslutas det med spinnig och Core på TRIM.


Puss!!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards