gymjenny

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Jenny Wigren - 11 mars 2012 09:42

Godorgon!


Jag är vid liv och jag börjar verkligen känna en skillnad nu! Har fortfarande huvudvärk och är trött men utöver det är jagpå benen igen :) Skönt! Kommer däremot att träna tidigast tisdagmorgon, får se hur det känns på jobbet imorgon. Jag kan va lite korkard men den här gången tänker jag försöka göra så mycket rätt som möjligt...


Blir inte så mycket träningsnack under dem här dagarna men jag ska ge er en massa annat roligt inom ämnet istället :) Idag står det vila, vila, utrenisning av garderob och skafferi, matlagning, städning (ja jag vet!!) och sen lite mer vila på schemat ;)


Puss!
/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards