gymjenny

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Jenny Wigren - 27 mars 2012 17:30

Tackar vet ja mild yoghurt vanilj! En riktig räddare i nöden :) Försökte även med en banan... 1/3 gick iaf i, bättre än inget ;)


Så hur gör jag nu då?! Jo jag kommer att åka och köra spinningen, jag kommer ta det efter mina förutsättningar men med så mycket tankar och skit som rör sig i huvudet nu så behöver jag utlopp för dem! Det gör jag mer än gärna framför mina underbara spinningmedlemmar på TRIM och för att inte tala om min PT kund... oj oj om hon bara vågar klaga om att hon känner sig sliten idag :P


Så jag kör, jag vill inte vara den som sviker och måste boka om/ställa in pass! Däremot hänger gympasset imorgon bitti fortfarande löst... Vi får se hur jag mår efter spinningen!


Har även äntligen anmält mig till PoleDance!!!!! Gud va jag längtar, förstå vilken armstyrka det kommer att ge mig ;)


Om ni också vill boka www.dinalicenter.com


Hörs kanske senare ikväll, men mest troligt imorgon :) Då kommer ännu en magbild... tror ni vi kan se någon skillnad än?! :P


Puss!

/J

Av Jenny Wigren - 27 mars 2012 07:51

Mycket kan jag säga om min kropp, mitt tempel och den fasta punkten som är mitt väsen, men en sak står allt klart och det är att jag älskar min lilla kropp som står ut med allt och i regel alltid är stark!! Utan att lämna ut allt för mycket i bloggen så kan jag lite lätt sammanfatta det hela med att det är väldigt mycket tankar som far i huvudet och alla jag älskar mår inte riktigt lika bra som jag vill... När det blir så här, när jag blir stressad, orolig eller det helt enkelt är för mycket, ja då kan jag inte äta. Jag tillhör inte den delen av befolkningen som vill äta mer när det är jobbigt, jag tillhör motsattsen. Det vore en sak om jag inte hade aptit, jag kan tvinga ner mat om jag måste, utan det går över till direkt illamående och rejäl magvärk. Inte som när du är magsjuk men heller inte långt ifrån... började igår och det sista riktigt mål jag åt var lunchen vid 12. Jag är lite svag just nu kan jag erkänna, lyckas få i mig ngt litet då och då men med den träning jag vill få till, så är det inte nog. Just nu känns det mest jobbigt för att jag inte vill avstanna min förbränning eller börja nalla av de få, ack så få muskelreserver jag har! Mitt mål idag... få i kroppen energi! Jag kommer under dagen leva på yoghurt, yoghurt funkar alltid! 


Svag och helt klart lite snurrig så insåg jag att ngn form av intervall träning nu på morgonen var att glömma. Eftersom mina deltagare på tisdgar mornar i regel består av stammisar som vet vem jag är och känner mig, var det inte heller ngn som tog illa vid sig när morgonens pass vart ngt omgjord. Några valde gymmet och några satt kvar i sadeln med musiken och körde på sitt race istället ,tack mina älsklingar!


Hur resten av dagen blir återstår att se, har en spinning ikväll och betvivlar inte ens lite att jag klarar av det, bara jag får i mig mat! Tvingar regelbundet ner yoghurt så får jag bara upp energin i kroppen så kommer den här dagen att bli bra. Och problemet till magvärken och illamåendet?! Ja det löser sig, det gör det alltid. Nu ska jag andas djupt och hoppas att magknipen släpper efter mitt glas yoghurt...!


/Jenny



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards