gymjenny

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Jenny Wigren - 27 juni 2013 19:00

Illamående?! Magont?! Nej, nej, nej jag vill INTE! J*vla skitmage...

Nu borde jag egentligen va på väg in i duschen och va jätte glad över ett härligt Body Comat pass, istället ligger jag hemma i sängen och frågar mig själv vad som hände?! Jag mådde jätte bra när jag vaknade, löpningen och jobbet kändes super - sen efter lunch då bara vände allt. Jag är van vid att både må illa och ha ont i magen men idag var det värre. Mycket värre! Min fina kollega Jeanette tog klassen och nu ligger jag fint i sängen och djupandas.

Jag ger min mage 8 timmar till, sen måste kroppen va på banan igen, jag har alldeles för mkt kul att se fram emot!!

Innan den ballade ut han jag som sagt vakna, få på mig träningskläder och ta en joggingtur med Ragge på 5 km :)

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards