gymjenny

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Jenny Wigren - 20 juni 2013 19:12

...welcome to the front line!! 


Så säger dem inom Body Combat och herregud vilka kämpar jag hade idag!! 


jag ÄLSKAR Body Combat - galet vilket tryck! Alla såg skitförbannade ut och skrek, tjoade och gav ALLT och lite till!! Så fantastiskt bra jobbat! Jag tänker även vara väldigt osvensk och ge mig själv beröm - för att jag levererade ett sjukligt bra pass! Så nära inpå utbildningen och det gick hela vägen!! Så fruktansvärt skönt - till nästa vecka ska jag hinna sätta min coaching lite bättre. Det går alltid att förbättra sig själv ;) Jag har en hel del coaching och teknik som ska sitta ännu bättre inför min filming! 


En väldigt nervös Jenny innan


En GALET glad och nöjd (svettig) Jenny efter


   

Bjuder på denna :P


Imorgon är det bara att ladda om och tänka nytt - då står Body Pump på schemat. Jag har tom lyckats övertala Klas som jag teamar med att ha på sig en mintgrön tröja - midsommar till ära ;)


/Jenny  

Av Jenny Wigren - 20 juni 2013 13:07

Jätte roligt att se att fler hittat till min blogg :D 


Något som startade som ett "hålla kontakten med vänner på annan ort projekt" har spritt sig och nu är det betydligt många fler än bara vänner som läser bloggen, kul! Igår var det extra många "nya" som hittade till bloggen, nog månaga för att sätta mig på topplistan :) Plats nr 38 av 100 - kul!


 


Ikväll är också premiären som Body Combat instruktör på Magsinet!! Så sjukt spänd och extremt nervös! Nu sitter koreografi, coaching och känslan - det enda som kan stoppa mig nu är en blackout! Och om det händer... ja då blir det improvisation tills mina hjärnceller hoppat rätt igen ;) 


Så önska mig lycka till! ;) 

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards