gymjenny

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Jenny Wigren - 12 juni 2013 19:06

After your workout, you didn't TRAIN HARD ENOUGH!!

Av Jenny Wigren - 12 juni 2013 16:18

Just nu är det tryck i både jobbet och i musklerna, underbart! ;) 


Vart fullt upp sen senaste inlägget, som iofs också skrevs i all hast! Precis som jag vill ha det! :) 


Igår var det som sagt en efterlängtad vilodag som istället bjöd på jobb både i Enlöping och Uppsala - UNDERBART! i Uppsala var det ett härligt gäng som körde terminens, näst sista Transformer, gud så de kör. Sen fortsatte kvällen med mina PT kunder. Är otroligt roligt att jobba som PT och ibland känner jag mig riktigt bortskämd som har ett sånt fantastiskt jobb! Trots att mina kära kunder hotar med att springa ifrån mig och strypa mig... Tur att de stannar vid hot, för som de sen tillägger - Det är ändå ingen idé, springer jag springer du ikapp och tack vare dina övningar orkar jag inte ens strypa dig.... Det mina kära läsare är kärlek ;) 


Dagen idag började tidigt, nu börjar jag längta efter en sovmorgon! På schemat stod nämligen gymträning - rygg och axlar var planen. Jag kände riktigt bra kontakt och är riktigt nöjd över både dagens och måndagens gympass.


Dagens pass vart:

Sittande rodd, smalt 10-12 x 4

Latsdrag, smalt 8-10 x 3

Stående axellyft, sidan 8-10 x 4

Sittande rodd, brett 8-10 x 3

Axellyft fram, viktplatta 8-10 x 3

Axelpress, maskin 10-12 x 3

Chins, gravidtron 6-10 x 4

Kryssdrag i CC 10 x 4

Drag mot hakan, stång CC 10 x 3

Marklyft med Kettlbell 15 x 3

Sittande axelpress 10 x 3


Riktigt många övningar men jag hade tiden och musklerna gav sån fin kontakt så jag hade ingen lust att sluta ;) Efter unnade jag mig en längre bastu med hårinpackning för mitt älskade men ack så slitna hår! Kan veckornas alla duschningar vara boven... 


Sen har resten av dagen rullat på i jobbandets tecken. Haft PT kund i Enköping (nu är jag igång!!) samt instruktioner och receptionen. Kvällen fortsätter med receptionen samt GRIT Strength, det är release dags och #5 är inte att leka med - längtar verkligen! 


Imorgon är det återigen vilodag - samt bilfärd till Göteborg! Nu är det nära - 2 dagar kvar!! 


Bjuder på 2 bilder från när jag körde Acroyoga förra hösten


   

Man skulla nästan kunna tro att mitt baby rosa linne är en favorit ;) 


Kör hårt!!

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards