gymjenny

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Jenny Wigren - 11 juni 2013 10:35

Sen är det Body Combat som gäller för hela slanten! Helt otroligt, nu har jag även börjat förstå att det är dags. Mitt största problem är att hinna tvätta alla träningskläder som måste hinnas med innan resan mot Götet... Personal Cleaner, kan det vara något?! 


Igår gick releasen på Body Pumpen av stapeln! Så otroligt roligt!! Klassen var mer än full och alla gav järnet, så underbart! Kommer leva på den träningsupplevelsen länge! Jag kommer även ta med mig att gymträning av bröst och armar 1 tim innan Body Pump är lite väl tajt! AJ! vad extra ont allt gjorde igår på scenen, var nästan så jag fick skämas eftersom jag var allt för nära att lägga ner vikterna ett par gånger... Men däremot OJ vilket bra gympass det vart å andra sidan ;) 


Så gårdagens träning:

Lutande bänkpress 8-14 x 4

Armhävningar, tå på bänk 8-10 x 4

Sittande hamercurl 8-10 x 3

21:an med stång x 3

Smal bänkpress 10 x 4

Omvänd tricepspress i CC 8-12 x 3

Bröstpress i maskin 8-10 x 5

Trappmaskin 15 min


+ 1 tim med Body Pump där hela kroppen fick sig en riktigt utmaning :) 


Idag är det återigen vilodag, känns bra efter 6 dagar med träning :) Kommer ha 1 vilodag mer än vanligt denna vecka. Allt för att ge kroppen bättre föruttsättningar inför 3 dagar med maximal nedbrytning :P 


Så träningsveckan ser ut som följer: 

Mån: Gym (bröst + armar) & Body Pump

Tis: Vila

Ons: Gym (rygg + axlar)

Tor: Vila

Fre: Body Combat

Lör: Body Combat

Sön: Body Combat


 

Gårdagens mellanmål! Nam nam :) 


Om ni är nyfikna på att se vad helgen bl.a kommer bjuda på så följ länken

http://w3.lesmills.com/sweden/en/classes/bodycombat/latest-release/


/Jenny 



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards