gymjenny

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Jenny Wigren - 13 juni 2013 08:01

drar Body Combat utbildningen igång!! Då befinner jag mig (förhoppningvis) på SATS Kompassen i Göteborg och har lite fjärillar i magen. Längtar samtidigt som det känns tufft, jag kommer så väl ihåg hur tung utbildningen var... Att jag då inte heller sovit optimalt på 2 veckor gör inte att det känns bättre :P Har däremot bara mig själv att skylla så jag får försöka sova lite i bilen idag. 


Igår var det packning som stod på schemat, jag har med mig extremt mycket kläder så nu bör de räcka... och förmodligen bli över. Första dagen är man i regel duktig och byter kläder mellan träningstillfällena... dag 2 och framförallt dag 3, så orkar du inte bry dig på samma sätt. Det är inte samma prio att lukta gott eller känna sig fräsch längre ;) 


En början till hav av kläder som ska med, 80% ligger för tillfället i torktumlaren när bilden tas...  


Förutom kläder ska det packas ner väldigt mycket snacks och mellanmål i väskan idag!! Det gäller att äta något i regel hela tiden för att energinivån ska vara hög. Det är mycket träning, tuff träning och vi förväntas ta ut oss till max. Att ha en dålig dag är ingen bra idé på dessa utbildningar, det är bara att bita ihop och gilla läget :D Jag kommer ladda väskan med barer, proteinpulver, naturgodis, bananer och berroca energy boost - en annan har som vart med förr ;) Räknade ut att detta är min 7:e grundutbildning inom något av Les Mills koncpet. Undra vad rekordet är?! 


Bilder från min grundutbildning i Body Pump, enda utbildningen där jag hittar kort...

         


Lovar att fota under helgen :) 


Önskar er alla en fantastisk torsdag!! 

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards