gymjenny

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Jenny Wigren - 19 juni 2013 20:09

Nu är det inte bara koreografin som sitter inför morgondagens Body Combat - nu har jag även utstyrseln ;) 


 


Seriöst, hur söta är inte dessa?! Nyckelring och pyntning till backspegeln, nu kan jag tänka fight även när jag kör.... undrar om det är bra för mitt kör-temparement?! :P


 


Ha en fantastisk kväll!!

/Jenny 

Av Jenny Wigren - 19 juni 2013 15:34

Nu är det dags! Jag vet vad jag vill, jag vet vad som krävs... Nu är det bara "jag vet att jag kan" som ska sätta sig till 100%! 


Vad? Det kommer ni att märka!! Inte redo att säga det högt än, ska mysa för mig själv i vetskapen av att jag äntligen, verkligen har bestämt mig!! 


Upplägg, tankar, argument och delmål ska sättas! Sen, sen kan ni också få veta :D 


Jag börjar med att göra en visionborad (en tavla med bilder och ord som kommer inspirera och peppa mig) 


 


/Jenny 

Av Jenny Wigren - 19 juni 2013 11:33

Är nog bästa beskrivningen av mitt liv just nu! Att leverera ett bra pass så här pass tätt intill en grundutbildning är inte lätt... I alla fall inte för mig, så igår innan PowerBiken körde jag 2 timmar Body Combat - så galet jobbigt! Imorse var det på't igen!! Den här veckan med Combat kommer få helgens utbildning att framstå som enkel ;) Men nog gnällt om det, mitt val att köra första klassen redan imorgon och nu kan jag trösta mig med att det känns riktigt bra också! 


Bilder från gårdagens träning

   

Mitt försök att andas innan omgång nr 2 av Body Combat #56


PowerBiken gick jätte bra och mina deltagare var nöjda med upplägget! Helt underbart koncept för övrigt, det bästa av två världar på samma pass - bra kört alla som krigade på under klassen :) 


Från morgonens träning, idag började jag även plugga in låt nr 10 - nedvarvningen

 


Idag och from att jag klev av träningen imorse så är det GRIT Strength som gället. Ikväll kl 18.00 är det dags att utmanas igen - underbart!! Hoppas på många deltagare trost strålande väder!! :) 


Kör hårt!!

/Jenny 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards