gymjenny

Alla inlägg under december 2011

Av Jenny Wigren - 16 december 2011 14:22

Tänkte inte gå in på hur jag mår... same same så vi släpper det :P


Men jag tänkte rekommendera en annan blogg, det är min ena PT kund som skriver. Dels om vår träning men även om hennes projekt kring LCHF www.natalielundgreen.blogg.se


Kram på er så länge!! Och om vi inte hörs, trevlig helg ;)


pussar!!

Av Jenny Wigren - 16 december 2011 08:46

Idag är det så en vilodag! Oj oj va kroppen skriker återhämtning och vila... jag kan ge den återhämtning men vila kan den allt glömma!! Sitter på jobbet nu och efter det blir det direkt iväg till huset <3 Där ska de första lådorna packas upp!! Så sjukt underbart!!


Gårdagens kost:


Frukost: lingongrova m ost, juice och kaffe

Mellis: Banan och Päron

Lunch: Hamburgerkött m pasta

Mellis: 1 pepparkaka på banken...

Middag: Pizza


Inte världens bästa dag men nu fram till nyår så låter jag kosten va som den är... får jag in min träning så kommer jag va super, duper nöjd med det! Ska se till att jag äter nog för att mota bort min förkylning bara :) SEN, sen efter nyår då blir det LCHF så det skriker om det :)


puss!

Av Jenny Wigren - 15 december 2011 15:30

Jag slapp bli riktigt ledsen för nu har jag och Jon hus!!!! världens finaste och vackraste hus    Och det är vårt!!


Ville bara ha det sagt ;)


  

Av Jenny Wigren - 15 december 2011 13:23

Lika bra att jag skriver detta nu, detta kan bli mitt sista inlägg om jag inte får ta lånet till mitt och Jons drömhus! Så ni vet!!


Gårdagens kost:

Frukost: lingongrova m ost (måste köpa hem ägg) samt äppeljuice, kaffe

Mellis: inget...

Lunch: Pasta m köttbullar i tomatsås

Mellis: 1 banan 1 äpple

Middag: SUSHI så sjukt gott! 10 bitars åt jag men petade bort det mesta av riset på avokado bitarna.

Efterrätt: 1 chokladboll :S


Ja.... håll tummarna för mig nu! om 30 min är vi på banken... Har sån galen magknip!


/Jenny

Av Jenny Wigren - 15 december 2011 08:29

Ja vad säger man, vaknade med ont i halsen (inte lite utan jag hade ont) och kände mig mer överkörd än levande... hade det vart en av mina PT kunder hade jag skickat hem dem och sagt välkommen tillbaka när du är frisk MEN, nu är ju inte jag en av mina PT kunder så ja, jag gick upp och tränade! Bra eller dåligt?! Ja just nu känns det rätt bra.


Passet idag va ben och rygg, men då jag inte är helt 100 så tog jag bort pulsövningarna:

1. Benpress 90 kg + Rodd, smalt i gym80 maskin 15 kg

2. Utfall i smith 30 kg + Chins i gravitron, drog bort 30 kg

3. Latsdrag, smalt grepp 35 kg + Rodd, brett grepp 30 kg

4. Benspark 30-35 kg + Baksida lårcurl 30 kg

5. Ländrygg 5 kg + Utfall åt sidan 10 kg


Va som sagt ett bra och tungt pass, har fortfarande ont i rumpan!!


Återkommer i eftermiddag med gårdagens kost!! Idag ska jag och älsklingen även skriva på papper för vårt hus, jag har däremot fått en JÄTTE noja, jag har fått för mig att banken kommer neka oss lånet, jag är helt säker på att de inte kommer ge oss pengarna :'( då blir det inget hus, om detta händer så kommer jag inte skriva nå mer... då tar jag livet av mig istället.... Trycker undan dessa tankar och njuter av mitt päron, min banan och min kopp kaffe som väntar på mig =)


PUSS!!

Av Jenny Wigren - 14 december 2011 14:29

jag tänker vara positiv, jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk...


Den här veckan har vart katastrof om man ser till matväg, men jag tänkte va ärlig och redovisa vad jag ätit iaf :) Så ni kommer få både kost- och träningsdagbok. Kommer dock vara bättre på att uppdatera träningen, kommer med all säkerhet inte dokumentera alla dagar och framförallt inte helger, inte för att jag äter för mkt, utan för att jag inte bloggar lika flitigt då ;)


Måndag:

Frukost: musli m mjölk (det enda som fanns hemma)

Mellis: smörgås m leverpastej, denna "synd" kommer med all säkerhet alltid finnas på måndagar då vi äter det gemensamt på jobbet :) (kan iofs ha med mig ett ägg.... aja :P)

Lunch: vart deli norr mat deras GI mål som bestod av omelett, grönsaksröra och kyckling

Mellis: smörgås igen *skäms*

Middag: vart sent, vid 21 när jag var hemma igen och då tog jag 3 fine crisp m ost


Tisdag: musli m mjölk

Mellis: en smootihe på bara frukt, en frosh m mangosmak

Lunch: Cesarsallad (köpt) enbart grönsalad, lite ost, 5 coktailtomater och lite kyckling....

Mellis: 2 finecrisp m philiadelphia ost och 2 clementiner

Middag: samma visa igen, 3 lingongrova m ost


Får återkomma om dagens kost imorgon.... visst ja! 2 chokladbollar slank ner igår kväll då jag flyttpackade... Klassiskt syndrom av har-inte-ätit-ordentligt.under-dagen-fick-galet-sockersug Tydligen skrämde inte siffrerna på vågen mig nog :(


Tänkte även ge er ett sjukt bra te tips!! Denna lever jag på nu när jag är FRISK (sjuk) och den smakar underbart :)


PUSS!!!!!!!


     

Av Jenny Wigren - 14 december 2011 09:09

Underbart! Idag har jag träningsvärk i axlar och bröst, perfekt! Då vet jag att jag har hittat rätt i mina vikter :)


Däremot går det inte bättre med förkylningen :( iofs så jobbade jag 10 tim igår och va vaken till 12 för att packa (flyttar i helgen) men ändå?! Idag ska jag tänka mig frisk!! Det och grönt te :)


Imorgon är det gym igen, får skippa cardion idag, riktigt så dum är jag inte ;)


puss!!

/Jenny

Av Jenny Wigren - 13 december 2011 11:39

Vart kom detta ifrån?! sitter på jobbet med halsont och feber :(


Kan erkänna att jag hade känningar imorse och fick lite väl mkt puls under passet MEN jag tänker tänka mig frisk... jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk osv....


Så nu blir det te, så sjukt mkt te och mkt sömn ikväll!! Jag har inte tid med detta, jag står precis inför en flytt och vill köra min träning!! Tänker och kommer köra min träning! Nu blir det en till kopp te!


   

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards