gymjenny

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Jenny Wigren - 5 december 2011 10:43

Då var det måndag igen :)


Min helg har vart bra! Körde Body Pump i lördags och har haft en riktigt underbar ätarhelg! Var på julbord i lördags vilket var jätte trevligt, men jag och buffé är kanske inte en jätte bra kombo... Herregud, mig blir de inte fattig på om vi säger så, men jag fick i mig en hel del sill!!


Hade dessutom sjukt snygga skor på mig i lördags, men detta brukar betyda att de inte är så himla praktisk så med min klack och ny snö från julbordet sedan var ingen bra kombo, vart ingen träning igår när vristen inte samarbetar... men skorna va bra snygg!


Så planeringen för denna vecka är:

Måndag: RPM + Body Balance

Tisdag: Gym + Core

Onsdag: inte bestämt än

Torsdag: Gym

Fredag: Kondition

Helgen kommer spenderas på en kryssning så där blir träningen all dans på dansgolvet så det gäller att få till vardagarna!


Kram på er!!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards