gymjenny

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Jenny Wigren - 8 december 2011 14:05

jag är så otroligt, fruktansvärt... så hemskt trött!! Jag ser i kors och tidigare i förmiddags på en internutbildning på jobbet nickade jag till! Så när min PT kund nu ställde in, hon måste ha vetat!, så känner jag att det blir hem direkt efter jobbet. Jag satsar på cardio imorgon bitti istället för skulle jag ens försöka röra benen framåt på ett löpband eller spinning skulle det sluta med rejäl smärta. Mitt mål - komma upp och köra RPM för mig själv i min tystnad imorgon kl 6.15 det känns som en riktigt bra plan :)


Dagens mat, än så länge...


5.15-frukost: två fine crisp med gräddost, lite kaviar och ett ägg m kaffe

8.00 - mellis: froosh m mango och apelsin smak, ägg samt ett äpple m kaffe

12.10 - lunch: tre LCHF pannkakor med 2 msk grädde + hallon

ca 15.00 - mellis: ägg, nötter och te

middag: kyckling med grönsaker, ost och svampsås

kvällsmellis - kiwi


puss på er!

- en (om ni missat) galet trött Jenny

Av Jenny Wigren - 8 december 2011 09:05

För er som inte vet, jag älskar djur, det gör även min älskling! Det betyder att vi tillsammans (förutom katten, den ligger tydligen HELT på mitt ansvar :P) har 3 djur, med katten ;) En av hundarna är en Jämthund som ska jaga älg... detta är han relativt bra på (tur Jon inte läsar min blogg :S). Iaf, igår va svärfar ute med Aslan just för att jaga älg... älg hittade Aslan, men han hittade inte tillbaka... igår kväll kl 22 var Aslan fortfarande borta... hemskt! Både jag och Jon va såklart jätte orolig, Jon bestämde sig för att ge sig ut i skogen, han var hemma kl 2 inatt. Jag har inte heller sovit, tanken på att min älskade Jämte hade gått under isen eller något annat hemskt höll mig vaken. Nu är han äntligen tillbaka i trygghet och mitt hjärta är lättare... MEN, döda mig va trött jag är!!


För så här enkelt är det, om Pernilla går upp för att träna med mig, ja då går jag upp för att träna med Pernilla. När klockan ringde kl 4.45 så trodde jag det va årets värsta skämt!! Jag kom upp, jag kom till och med till gymmet fast det var inte historiens bästa pass... långt därifrån.


Ben & Ryggpass:

Benpress 80 kg

Benböj i smith 40 kg (brett, rumpan skulle få sitt)

Chins i gravitron

Utfall m bänk och i smith 20 kg

Latsdrag, brett

Rodd, smalt

Benspark i maskin

Lårcurl, baksida. I maskin

Ryggresning

Sving m kettlebell 12 kg

Rodd, breda m stång 17.5 kg


Jag jobbar i superset, vilket gör att vi varvar två övningar hela tiden. Detta för att spara tid och för att hålla igång pumpen i musklerna. Var ett skönt pass men OJ VAD JAG SKAKADE I DUSCHEN, träning utan sömn är inget jag rekommenderar. Så egentligen borde jag inte köra Body Pump ikväll och det kommer jag inte att göra, redan kört många av pumpens övningar imorse MEN jag bör köra cardio ikväll, hinner inte till RPM passet ikväll så jag är lite små sugen på att köra det själv sen, för mig själv =) Vi får se...


Puss!!


PS. vad vill ni läsa om? Vill ni läsa om vad jag äter, hur jag tränar eller vill ni ha recept?! Meddela gärna så jag kan ge er det ni vill ha =)  

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards