gymjenny

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Jenny Wigren - 12 maj 2012 18:54

Å vad jag önskar att jag kunde dela med mig av allt som händer just nu, men dess värre går det inte! Det berör inte bara mig och jag måste veta att rätt person får höra det först... NEJ, jag är inte med barn ;) Det är den vanliga frågan jag får när jag är glad eller hemlighetsfull men nej... Så nu har vi rett ut det! 


Idag har jag fått mig själv som Personlig Tränare bedömd och vart godkänd! Känns extremt skönt att veta! Jag har nu haft min PT licens i ca 1 år och det var väldigt skönt att hamna i en situation där jag bedömdes som Personlig Tränare, bara för att se om jag är på rätt väg eller inte, å det va jag :D 


Nu ikväll ska jag faktiskt hinna med ett möte, mitt i allt det andra jag redan tar mig för är det dags för nästa utmaning! Å ja... det är också hemligt ett tag till. Inser nu att jag är skit tråkig MEN det jag kan ge er och det jag kan bjuda på är detta


Jag innan jag for in mot bedömningen:


 


Denna bok väntar jag förbrilt på, hoppas den kommer nästa vecka! Jag får då och då jätte spännande förfrågningar på både det ena och det andra och jag älskar att utmana mig själv. Och har turen att kunna  hoppa på allt från konvent till föreläsningar men som alltid kommer frågan "Å vad vill du ha för ersättning?" Hitills, har jag inte kunnat ge ett enda bra svar på detta!! Så efter ett tips från min vän Pernilla (inte samma som jag tränar med ) så har jag nu beställt denna bok. För nästa gång jag får den frågan och den kommer komma, oftare och oftare ;) Då vill jag kunna veta vad jag är värd och hur jag säljer mig själv :)




Återkommer imorgon, då är jag förhoppningsvis inte lika hemlighetsfull!   

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards