gymjenny

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Jenny Wigren - 5 maj 2012 21:25

Idag har jag spenderat majoriteten av min tid på Vårmässan i Sundsvall, och då för att stå och visa upp Gold's Gym!! Sjukt roligt :D Jag gillar verkligen mässor, inte som deltagare men att stå i en monter är jätte kul!! Få prata med en massa människor, chamra och charmas av små barn och bara få va social :)


Idag fick jag också vara med på en av Gold's Gyms framträdanden under mässan, jag fick köra Body Pump på stora scenen tillsammans med Mia! Jag har i regel inte svårt att stå framför mycket folk och visa upp mig men jag är glad att jag dagen till ära slapp ha micken. Dels var det en äldre relase som jag inte kunde utantill och sen var jag inte alls förberedd. Frågan kom 30 min innan vi skulle upp på scenen :) Men det gick bra, kul var det också :)


Imorgon ska jag hoppa in igen, var inte meningen, men en av mina kollegor som skulle hålla både pass och föreläsnignar är sjuk. Så imorgon ska jag visa upp Body Balance i ca 10 min för att sedan föreläsa i ca 15-20 min x 2. Föreläsningen handlar om min roll som PT, vad Personlig Träning är och varför det är så bra att ha en PT. SPÄNNANADE! Har föreläst en hel del tidigare men aldrig om detta ämne, alltid roligt med något nytt och jag känner mig inte orolig inför imorgon!!


Har utöver Vårmässan haft en riktigt, riktigt bra dag!! Å den blev nyss väldigt mycket bättre :D En dag mina älskade läsare och vänner kommer jag kunna berätta, men inte idag ;)


   


Laddad tjej!!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards