gymjenny

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Jenny Wigren - 23 augusti 2011 14:53

Sanslöst va tiden går fort!! Redan tisdag men och jag har tränat ;)

Efter lördagens Body Pump hade jag duktigt med träningsvärk... var förmodligen lite för tidigt för att göra träningscomback men men!


Igår körde jag Body Pump på lunchen men MRL vart inställt då för få bokat sig. Helt ärligt kan jag erkänna att det inte gjorde något :S Med tanke på att kroppen inte var helt hundra var det skönt att bara köra ett pass :)


Imorse va jag duktig och gick upp för att gymma på egen hand... hinner inte på kvällarna med coachen för tillfället, då får man ta itu med det på egen hand!

Bröst: Hantelpress 11 kg samt cabelcross - flyes 10 kg

Axlar: Lyft åt sidan, 3 kg, Drag mot hakan (cabelcross) 20 kg, axelpress 8,5 kg samt baksida axel 3 kg.

Avslutade med 20 min på trampmaskinen =)


  Bildbevis =)


Puss på er! Ikväll blir det Core 30 min och evantuellt box.. om de är ojämna!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards