gymjenny

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Jenny Wigren - 13 augusti 2011 13:22

Mitt liv är så bra det bara kan bli! Allt är äntligen "bra" igen även om en hel spackning och lappning återstår men det kan jag ta! Bara jag får vara med han jag älskar mest!!


För er läsare betyder det att jag äntligen känner motivation till att träna igen och den här bloggen kan återgå till vad den en gång var menat till!!

Helgens träning har vart lite speciell, lördagen vart bara en uppvärmning till Drakroddstävlingen i Sundsvall. En av mina enormt duktiga instruktörer höll en Zumba uppvärmning, va bara att föregå med gott exempel och skaka på rumpan och rulla höfter! Väldigt kul :)

Efter det vart det snabbt ut till Kvissle Konvent 2011 där jag var gästinstruktör! Länge sen jag gjorde något som inspierade mig som intstruktör lika mycket!! Väldigt givande att stå inför en ny grupp och leverera ett pass! De va duktiga och kämpade riktigt bra med tanke på att det för vissa var dagens 3-4 pass!!

Idag jobbar jag också, Sundsvalls Pride har tema träning i våra lokaler vilket är jätte kul! Jag får hålla igen lite eftersom jag ska ladda inför Body Pump idag kl 16.30

Slutresultatet av min vecka är:

Måndag: MRL samt Body Pump

Tisadag: Vila

Onsdag: Body Balance och Body Pump

Torsdag: RPM

Fredag: Vila

Lördag: Vila

Söndag: Body Pump!

Mycket pump vart det! Nästa vecka är det äntligen gymmet igen =D

kram kram!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards