gymjenny

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Jenny Wigren - 11 augusti 2011 15:06

ha! jag får det att funka... och nu en i alternativet miniatyr

   


Känner mig riktigt stolt!!


/puss!

Av Jenny Wigren - 11 augusti 2011 15:05

Expermient på g....

 
Av Jenny Wigren - 11 augusti 2011 11:19

Så enormt trött!!! Sömnenbristen börjar ta ut sin rätt, jag går runt på jobbet och känner hur ögonen sjunker ihop... INTE BRA!


Trots detta kom jag upp för att köra RPM, va riktigt skönt när halva passet gått och jag insåg att det snart äntligen va över! Som tur va körde jag bara för mig själv i spinningsalen så det påverkade ingen medlem iaf =) Filmningen* börjar närma sig med stormsteg så nu är det bara att öva öva öva!

*måset skicka in en video där du framför hela passet till Les Mills för att bli godkänd instruktör


Befinner mig för övrigt i ett vakum idag... helgen kommer att besluta hur det ser ut ett tag för mig framöver så jag är minst sagt lite orolig! Bara hålla tummarna att älskligen vill det jag vill... annars väntar ett rent helvete ett tag framöver MEN träningenen ska genomföras iaf...!


puss!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards