gymjenny

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Jenny Wigren - 20 augusti 2011 11:46

Tänker inte gå in på hur smart det är eller hur fort pulsen slog MEN herregud va skönt det va att äntligen ha tränat!! =)


Imorgon blir det vila för förhoppningsvis kommer jag inte vakna sjuk!! på så sätt så kan jag köra på som vanligt resten av veckan!


Planen är som följer:

Måndag: MRL + pump

Tisdag: Gym

Onsdag: Gym

Torsdag: RPM + Balance

Fredag: RPM/vila

Lördag: Gym

Söndag: Gym


Bara att njuta innan höstschemat på gymmet börjar! När det väl kickar igågn så kommer jag ha fler pass att ta hänsyn till :S


Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!!


  Jag på scenen på den tiden kroppen "tillät" Body Combat... saknar den tiden!


puss!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards