gymjenny

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Jenny Wigren - 25 augusti 2011 15:22

Redan torsdag!! Helt otroligt! Dagarna går fort men träningen hinns nästan med iaf :S


I måndags vart det som sagt Body Pump och i tisdags Gym samt Core 30 min sen igår vilade jag mig iform... Är inte riktigt stark än känner jag så jag tänkte inte bränna ut mig och bli liggande i förkylning igen :S Men idag gäller det! Har Body Balance samt Gym träning efter det, ikväll blir det ett skönt rygg pass!!


Imorgn är målet att komma upp och köra RPM sen får vi se... har MRL utbildning ihelgen så på lördag lär rumpan få veta att den lever!!


Imorgon är det dessutom formkoll igen!  Spännande...!!


Puss på er!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards