gymjenny

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Jenny Wigren - 16 augusti 2011 22:38

Kan ju erkänna att just sömnen är kanske inte en rutin som flyter på utan problem! Jag är en av dem som anser att man missar en massa kul om man ska sova hela tiden :S Dumt med tanke på att jag kommer behöva all sömn jag kan få när det blir tyngre med träning och kost!! Då gäller det att sömn hamnar på priolistan... tur det inte är just idag :P


Sitter iaf och börjar ladda inför Super Saturday www.lesmills.com ett jätte roligt event!! En Les Mills/gruppträningsgalning som mig ÄLSKAR gruppträningskonvent och eftersom jag är instruktör i tre Les Mills koncept och utbildad i fem... (kroppen klarade inte två av dem så de fick jag avsluta, mer om den "defekten" kommer)... iaf, Super Saturday är Les Mills egna konvent och där har man en hel dag på sig att bara träna sig igenom deras koncept!!! Som extra bonus ska jag dessutom på the Academys eventdag för Personliga Tränare www.theacademy.se Blir en helhelg för mig med andra ord! Dessutom är det äntligen snart dags!! 3-4 september :D


Nedan följer lite bilder från förra året =) Kommer ha samma linne detta år... om nån då missar min förändring så blir jag lite ledsen ;)


      Det är denna bild som ger den bästa ledtråden :)


PUSS på er!! Hoppas ni sover bra, det är iaf min plan =)

Av Jenny Wigren - 16 augusti 2011 14:31

Jag lever!! Sover galet mkt, vilket iofs är en bra sak!!Passar även på att skriva inlägg via mobilen!! Puss!!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards