gymjenny

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Jenny Wigren - 21 juni 2012 09:42

Imorgon är det enligt almanackan midsommar och jag kan ärligt erkänna att jag inte hänger med, inte ens lite! Jag är fortfarande tacksam om jag kommer ihåg vilken veckodag det är och vad jag heter...! Det som däremot gör mig glad är att jag för första gången på många år, är i närheten av mina bröder nu när både Joel och Jakob fyller år under helgen :) Kommer kännas bra att få fira dem på plats, och inte via telefonen. 


Igår gick jag igenom en hel del papper och även om mycket börjar falla på plats är det en hel del kvar... jag jobbar efter principen det som legast längst är det jag börjar med :) Snart är jag inne och löser papper som legat sen maj, med andra ord, nära nu ;) 


Jag tog mig även till gymmet igår, underbart! Har träningssällskap på Magasinet vilket är tacksamt, så igår körde vi bröst och rygg. Tycker det är kul när jag inte behöver bestämma hela träningsupplägget själv och framförallt är det tacksamt med någon som passar en. Samma deal igår, kör så många jag orkar och blir det för många, ja då går jag upp i vikt i setet efter, upplägget:


* Bänkpress

* Bröstflyes i kabel

* Bröstpress m hantel, lutande 

* Rodd

* Latsdrag

* Pullover i kabel

* Backflyes i maskin


Ett skönt pass som blandades med svett och skratt, så som det ska va ;) 


Idag bär det åter av mot SATS i Uppsala, ska bli riktigt kul!! Börjar mitt pass 14.15 och slutar runt 22.15 Har jag flyt i stägningsrutinen så lär jag va klar 22.20 Tar något längre tid för mig som är ny, även om jag känner till rutinerna så tar det ett tag innan jag litar på mig själv. Idag har jag som mål att bara kolla att jag verkligen låste nödutgångarna 2 ggr :) 


Imorgon bär det av till gymmet igen, innan det blir midsommarfirande och födelsedagsfirande av kära bror Joel. Det är armar och axlar på schemat - med andra ord mitt favo pass!! Finns få saker som jag gillar lika mkt som axelträning ;) Och ja, nu ska jag sluta med inlägg utan bilder! Nu ska ni åter få se mig och mina fina träningsoutfits igen... med start imorgon :) 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards