gymjenny

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Jenny Wigren - 25 juni 2012 08:55

Vilket är lugnt för det har alla koll på va?! Idag när regnet vräker ner och en annan laddar för en hel arbetsvecka så känns det snarare som mars? Nån som håller med, jag kan eventuellt sträcka mig till april? Fick dessutom det betryggande orden, "vänta bara, ju äldre du blir dessto fortare går tiden!!" - Känns bra att veta ;) 


Hoppas er midsommarhelg vart underbar! Min var fantastisk på alla sätt och viss, saknade mina älskade vänner i Sundsvall så fruktansvärt mycket men annars kan jag inte klaga!! Jag kör gärna en repris på helgen :) 


Lovade er en bild, dess värre är detta den enda bilden jag har från midsommar än så länge. Kommer få några från Micke så då kan ni få se mer :) 


 


Ger er även denna bild... ja jag glömde ta kort när jag var i gymmet i lördags :S Sorry, men jag kom i alla fall iväg och körde ett bra arm- och axelpass med Johan. 


Vet inte vem av oss som levererar det roligaste ansiktsuttrycket :P 



Upplägget på lördagens pass:

* Bicepscurl m z-stång 

* Bamsecurl

* Bicepscurl i kabel m rep

* Tricepspress m stång

* Tricepspress m stång i kabel

* Tricepsdrag i kabel m handag 

* Axelpress m hantel

* Axellyft fram m hantel

* Axellyft sidan m hantel


Hann även med en magövning då mitt träningssällskap inte var i tid ;) Hade enbart träningsvärk av den övningen... så nästa armpass blir till att öka i vikt, eller helt enkelt inte förstöra med alkolhol efter...! 


Idag är min plan att riva av löpintervaller på Sats i Uppsala, känner att kondisen är på g bort så då är det bara att lösa detta. Får bli innan jag kliver på kvällens arbetspass. Gympassen är planerade till tis, ons och sön :) 







PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards